راهنمای بازاریابان شبکه ای

راهکارها و شیوه های عملیاتی برای ایجاد سازمان فروشی قدرتمند

راهنمای بازاریابان شبکه ای

راهکارها و شیوه های عملیاتی برای ایجاد سازمان فروشی قدرتمند

فروش محصولات در بازاریابی شبکه ای روند ساده دارد و از مراحلی تشکیل شده است که به ترتیب باید انجام شوند.این روند ساده از 3 مرحله تشکیل شده است:

 

1-استفاده خودمان

2-معرفی به بازار داغ

3-معرفی به بازار گرم

 

قبل از توضیح در مورد این مراحل باید مفهوم بازار داغ و گرم را بدانید:

 بازار داغ:افرادی که به شما اعتماد کامل دارند و پیشنهاد شما را بدون سوال و جواب قبول می کنند

بازار گرم:افرادی که به شما اعتماد دارند و به شما فرصت میدهند محصول خود را معرفی کنید و حاضر میشوند آن را امتحان کنند

 

در وحله اول خود بازاریاب از محصولات شرکتش استفاده میکند.سپس محصولات را به بازار داغ خود معرفی میکند تا آنها هم از محصولات استفاده کنند.تا اینجا شما به صورت عملی اطلاعاتی در مورد تجربه اسفاده از محصول را به دست می آوردید.تا زمانی که خودتان و بازار داغتان مصرف کننده کالایی نیستید سعی نکنید به دیگران آن را بفروشید!فرض کنید کسی که میخواهید به او محصول فروشید از شما بپرسد:"تو ازش استفاده کردی؟" و شما جواب بدهید:"نه ، من استفاده نکردم ولی تو بخر میگن خوبه!"

بعد از انجام گرفتن مرحله 1 و 2 ، به سراغ بازار گرم خود میرویم.

 

روش موثر فروش به بازار گرم اگر در فروش به بازار گرم خود مشکل دارید

 

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟در صورت مثبت بودن بسیار سپاسگزارم اگر نظر بدهید و به اشتراک بگذارید

ایمیل: alireza.mastery@gmail.com

تلگرام: Alireza_Mastery@


        

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی