راهنمای بازاریابان شبکه ای

راهکارها و شیوه های عملیاتی برای ایجاد سازمان فروشی قدرتمند

راهنمای بازاریابان شبکه ای

راهکارها و شیوه های عملیاتی برای ایجاد سازمان فروشی قدرتمند

ادیفای یا ارزشگزاری تنها ابزاری است که به وسیله آن میتوانیم سازمان خود را رشد دهیم.اگر من به دوستم بگویم:"ببین من خیلی بلدم،من این طوریم،من اون طوریم، به حرف من گوش کن.." مسلما او کاری که من میخواهم را انجام نمیدهد.اما اگر یک فرد ماهر را برایش ادیفای کنم پذیرش داوود نسبت به حرف آن شخص باز میشود.

ادیفای به طور کلی به معنی بیان نکات مثبت یک چیز است.ما به وسیله ادیفای نکات مثبت را بزرگ میکنیم تا تاثیرپذیری افراد از آن بیشتر شود و مشتاق به حرکت در جهت آن شوند.ادیفای را برای اشخاص،جلسات،اتفاقات و هر چیزی که باید بر افراد سازمان تاثیر بگذارد به کار میبریم.

در هنگام ادیفای کردن باید به این 4 ویژگی اشاره شود:

 

1-درآمد

2-اصول کار

3-لذت بخش بودن

4-کمک کردن

 

مثال:"شخصی که قرار باهاش صحبت کنیم راه کسب درآمد توی این کار رو به خوبی بلده و به اصول اشراف کامل داره.کار کردن باهاش لذت بخشه و آدمی هست که دوست داره به دیگران کمک کنه."

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که ادیفای باید واقعی باشد و نباید دروغ گفت.یعنی باید نکات مثبتی که یک نفر دارد بزرگ شوند نه نکاتی که در او وجود ندارد!

در سازمانی که ادیفای وجود دارد مشکلات قابل برطرف شدن هستند.

 

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟در صورت مثبت بودن بسیار سپاسگزارم اگر نظر بدهید و به اشتراک بگذارید

ایمیل: alireza.mastery@gmail.com

تلگرام: Alireza_Mastery@


        

علیرضا ماستری فراهانی

نظرات  (۲)

عالی هست.
سلام
مطلب ساده و روان توضیح داده شده
استفاده کردم و سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی